Google и bTV са отново най-силните марки в България

Световната интернет търсачка Google е отново най-силната марка в България, а националната телевизия bTV продължава да бъде лидер сред българските брандове. Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands, което се провежда за четвърти пореден път у нас. Още

Superbrands: символ на успеха

Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред настоящи и потенциални клиенти, партньори, инвеститори, средства за масова информация. Брандовете използват специалния символ в разнообразието от форми и послания на своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.

Книгата

Изданията Superbrands са своеобразна енциклопедия на най-забележителните търговски марки, известни в десетки страни по света като Библията на брандинга. Те имат широка читателска аудитория, ползват се с авторитет и доверие ...


ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ КЪМ НАС И ВЪВ

ВИДЕО

Superbrands 2012-2013 - церемония по награждаването

Superbrands 2009-2010 - церемония по награждаването

Светът на Superbrands